Promocja do 50% rabatu 22-30 czerwca

crm

Nowe możliwości automatyzacji procesu sprzedaży w CRM Bitrix24

Reguły automatycznie uruchamianych zdarzeń w module CRM mogą dotyczyć  leadów oraz deali i znacząco pomagają usprawnić proces obsługi spraw handlowych. Możesz użyć reguł do uporządkowania czynności, które powinny być podejmowane przez personel działu sprzedaży i obsługi klienta na określonych etapach cyklu sprzedaży, a część z tych czynności będzie wykonywać się w pełni automatycznie, jak np. wysyłanie standardowych wiadomości e-mail do klientów. 

Tagi: 

Widżet a stronę internetową: czat, formularz CRM i oddzwanianie

Tagi: 

Bitrix24.CRM rozwiązuje problem różnych procesów sprzedaży w firmie

Jeżeli posiadasz subskrypcję programu Bitrix24 przynajmniej w wersji Standard, możesz skorzystać z nowej funkcji modułu CRM, która rozwiązuje problem organizacji procesów sprzedaży w firmie, jeżeli te znacząco się od siebie różnią. Nowość polega na możliwości kreowania dodatkowych typów Deali, które mają swoje odwzorowanie w kolejnych rodzajach lejków sprzedaży.

Kategorie: 

Formularz na stronie WWW w połączeniu z CRM Bitrix24

Formularz na stronie internetowej jest jedną z podstawowych form pozyskiwania zapytań handlowych dla firmy. CRM Bitrix24 wprowadził nowy zestaw funkcji, które pozwalają jeszcze lepiej wykorzystać formularze jako źródło pozyskiwania leadów, a także do obsługi aktualnych klientów, pozyskiwania ofert pracy, rejestrowania klientów na różne wydarzenia, umawianie terminów wizyt, itd.

Kategorie: 

Tagi: 

Zintegrowana telefonia w CRM Bitrix24

Warto pomyśleć o korzyściach, jakie daje połączenie firmowej telefonii z funkcjonalnością systemu CRM. System Bitrix24 to Intranet, który łączy wiele narzędzi biznesowych, a jego istotną część stanowi moduł do zarządzania relacjami z klientami i kontrahentami firmy. Połączenie CRM z telefonią daje cały szereg korzyści wynikających z łatwości interakcji z klientami i kontrahentami, możliwości planowania i kontroli działań sprzedażowych, a także obniżenia kosztów połączeń telefonicznych.

Jak to działa ...

Bitrix24 Cloud Plus - za $39 miesięcznie!

Firma Bitrix przedstawiła nowy plan taryfowy i wychodzi naprzeciw potrzebom niewielkich firm, które teraz mogą skorzystać z pełnej, zaawansowanej funkcjonalności CRM bez żadnych ograniczeń, i to w cenie porównywalnej z przeciętnym rachunkiem za telefon!

Tagi: 

Masowy mailing w CRM Bitrix24 dzięki integracji z MailChimp

MailChimp jest usługą umożliwiającą zarządzanie masowym wysłaniem wiadomości e-mail. Dzięki integracji z modułem CRM w Bitrix24, można zarządzać listami kontaktowymi i kampaniami korzystając z bazy CRM. Użytkownik uzyskuje dostęp do statystyk podsumowujących efekty kampanii mailingu. W wersji rozszerzonej integracja umożliwia filtrowanie bazy kontaktów CRM do mailingu po różnych parametrach.

Jak zacząć?

Kategorie: 

Tagi: 

Procesy akceptacji i system obiegu dokumentów w firmie

Bitrix24 jest platformą intranetową wyposażoną w moduł obiegu dokumentów, który umożliwia zautomatyzowanie wielu zadań w firmie, a w szczególności zaprojektowanie i wdrożenie obiegu dokumentów związanych z procesami akceptacyjnymi. Moduł procesów biznesowych umożliwia zaplanowanie, wykonywanie i monitorowanie przebiegu procesów powiązanych z obiektami, takimi jak obiekty CRM i dokumenty.

Bitrix24 - nowoczesny intranet w Twojej firmie

Intranet, który ułatwia pracę i realizowanie codziennych zadań wszystkim pracownikom? Intranet dostępny za darmo w chmurze? Intranet społecznościowy - wykorzystujący sprawdzony na całym świecie model efektywnej komunikacji, znanej chociażby z facebooka? Intranet Bitrix24 to platforma komunikacyjna, ale również zbiór narzędzi biznesowych do zastosowania w działalności operacyjnej przedsiębiorstwa:

Procesy biznesowe w firmie - uporządkowane i zautomatyzowane

Zaimplementowana w intranecie Bitrix24 funkcjonalność do modelowania i zarządzania obiegiem dokumentów, procesów biznesowych i workflow ma zastosowanie dokładnie tam, gdzie jest najbardziej potrzebna - podczas codziennych, rutynowych, a jednocześnie istotnych operacji biznesowych przedsiębiorstwa.

Strony