Dodaj komentarz

Bitrix24 Cloud Plus - za $39 miesięcznie!

Firma Bitrix przedstawiła nowy plan taryfowy i wychodzi naprzeciw potrzebom niewielkich firm, które teraz mogą skorzystać z pełnej, zaawansowanej funkcjonalności CRM bez żadnych ograniczeń, i to w cenie porównywalnej z przeciętnym rachunkiem za telefon!

Czego możesz spodziewać się po nowej taryfie?

  1. Większej w porównaniu do planu darmowego liczby użytkowników, bo aż 24
  2. Zwiększonej przestrzeni dyskowej na dokumenty i dane - 24GB
  3. Zaawansowanych narzędzi CRM
  4. Zaawansowanych narzędzi zintegrowanej telefonii.

Bitrix24 to jedyny darmowy system CRM online, który zapewnia nieograniczoną liczbę wpisów w bazie kontaktów, firm, deali, ofert i faktur. Nawet w darmowym planie CRM możesz pracować z nieograniczoną liczbą klientów, choć lista wyświetlanych rekordów ograniczona jest do 5000, aby zapewnić lepszą wydajność serwerów. Ograniczenie to jednak nie dotyczy komercyjnych planów Bitrix24.

Logi bazy CRM są kolejną funkcją premium, która jest bardzo istotna z punktu widzenia zarządzających sprzedażą i systemem Bitrix24. W każdej chwili można sprawdzić, którzy pracownicy korzystali z CRM i jakie akcje podejmowali. Nieograniczona historia interakcji z klientami, możliwość przywrócenia utraconych danych, zaawansowana kontrola duplikatów wpisów są teraz dostępne w nowej, niskiej taryfie.

Usługa telefonii IP jest ściśle zintegrowana z narzędziami CRM. Korzystając bezpośrednio z profilu klienta można nawiązać połączenie telefoniczne, którego historia zapisana zostanie w bazie CRM, wraz z nagraniem z rozmowy. Konta darmowe posiadają ograniczenie do 100 zapisanych rozmów na miesiąc.

Z nowych funkcji w Bitrix24 uwagę zwracają:

  • Godziny telefonowania

Jeżeli zostaną ustawione określone godziny pracy, połączenia do pracowników będą przekierowywane wyłącznie w tych porach, a w pozostałych połączenia będą przejmowane przez automatyczną sekretarkę.

  • Połączenie do wszystkich

Powoduje skierowanie połączenia przychodzącego do wszystkich aktualnie wolnych pracowników. Pierwszy, który podniesie słuchawkę, obsłuży połączenie.

  • Śledzenie źródła połączenia przychodzącego.

Podczas używania różnych numerów telefonów do obsługi akcji promocyjnych, w celu analizy ich efektywności, nie musisz ręcznie analizować danych. Wystarczy przypisać źródło połączenia do numeru (np. 123-1234=strona www, 123-5678=Adwords), a system automatycznie wygeneruje raport.

  • Ocena jakości połączenia.

Ta przydatna opcja pozwala zapytać klienta o poziom jego zadowolenia z obsługi, który oceniany jest na podstawie wybranego przez klienta numeru od 1 do 5 na klawiaturze telefonu, tuż po zakończonej rozmowie.

  • Integracja z PBX, softphone, VoIP telefonów

Poza integracjami istnieje także możliwość wynajmu numeru telefonicznego lokalnego, międzynarodowego, lub też darmowego wprost z poziomu konta Bitrix24.

Tagi: