Blog

System CRM dla firm z branży fotowoltaiki

Oprogramowanie CRM powinno stanowić realne wsparcie dla działów sprzedaży, administracji oraz realizacji inwestycji. W tym artykule, na podstawie naszych doświadczeń z wdrożeń programu do zarządzania sprzedażą w firmach zajmujących się fotowoltaiką, postaramy się pokazać, które z cech i narzędzi systemu CRM są najważniejsze podczas organizowania całego procesu obsługi klienta.

Kategorie: 

Tagi: 

Duża, wiosenna aktualizacja Bitrix24

Firma Bitrix, producent społecznościowego intranetu i programu CRM Bitrix24, zaprezentowała pakiet nowych funkcjonalności do swojego produktu, które będą dostępne jeszcze tej wiosny. Co warte jest odnotowania to fakt, że większość nowych opcji będzie dostępnych także dla użytkowników darmowej wersji Bitrix24.

Nowe możliwości automatyzacji procesu sprzedaży w CRM Bitrix24

Reguły automatycznie uruchamianych zdarzeń w module CRM mogą dotyczyć  leadów oraz deali i znacząco pomagają usprawnić proces obsługi spraw handlowych. Możesz użyć reguł do uporządkowania czynności, które powinny być podejmowane przez personel działu sprzedaży i obsługi klienta na określonych etapach cyklu sprzedaży, a część z tych czynności będzie wykonywać się w pełni automatycznie, jak np. wysyłanie standardowych wiadomości e-mail do klientów. 

Tagi: 

Bitrix24 jest już w wersji polskiej!

Z radością informujemy, że po miesiącach współpracy firmy Scan It z firmą Bitrix, została opublikowana polska wersja językowa Bitrix24 w edycjach chmurowych. Długo oczekiwana przez wielu użytkowników opcja znajduje się w portalu intranetowym (po zalogowaniu się na swoim koncie), na dole ekranu, pod ikonką flagi.

Jeszcze przez jakiś czas będziemy "szlifować" tłumaczenia, stąd aktualna wersja językowa w nazwie ma dodatek "beta". Wszelkie sugestie prosimy kierować na nasz adres email: office(at)scan-it.pl.

Bitrix24.CRM rozwiązuje problem różnych procesów sprzedaży w firmie

Jeżeli posiadasz subskrypcję programu Bitrix24 przynajmniej w wersji Standard, możesz skorzystać z nowej funkcji modułu CRM, która rozwiązuje problem organizacji procesów sprzedaży w firmie, jeżeli te znacząco się od siebie różnią. Nowość polega na możliwości kreowania dodatkowych typów Deali, które mają swoje odwzorowanie w kolejnych rodzajach lejków sprzedaży.

Kategorie: 

Formularz na stronie WWW w połączeniu z CRM Bitrix24

Formularz na stronie internetowej jest jedną z podstawowych form pozyskiwania zapytań handlowych dla firmy. CRM Bitrix24 wprowadził nowy zestaw funkcji, które pozwalają jeszcze lepiej wykorzystać formularze jako źródło pozyskiwania leadów, a także do obsługi aktualnych klientów, pozyskiwania ofert pracy, rejestrowania klientów na różne wydarzenia, umawianie terminów wizyt, itd.

Kategorie: 

Tagi: 

Open Channels w Bitrix24

Open Channels (Otwarte Kanały Komunikacji) jest nową funkcją Bitrix24, która dodaje do Twojego konta możliwość integracji z popularnymi komunikatorami sieci społecznościowych, a także z innymi komunikatorami czasu rzeczywistego (tzw. Instant Messenger). Open Channels konsoliduje różne środki komunikacji elektronicznej, aby dostarczyć Tobie wiadomości spływające ze wszystkich otwartych komunikatorów, a przez to pozwala szybciej, skuteczniej i wygodniej obsługiwać obecnych i potencjalnych klientów.

Kategorie: 

Latem topnieją ceny… ;) Skorzystaj z promocji na subskrypcje Cloud i zakup licencji Self-hosted Bitrix24!

Już od 1 sierpnia, do 31 sierpnia włącznie, można zamawiać Bitrix24 z atrakcyjnymi rabatami*:

Bitrix24 Cloud

• Subskrypcja Bitrix24 Cloud Standard na 6 miesięcy - 12% 

• Subskrypcja Bitrix24 Cloud Professional na 6 miesięcy - 12% 

Tagi: 

Nowe możliwości integracji poczty e-mail użytkownika z modułem CRM Bitrix24

Dotychczas funkcja integracji poczty polegała na zintegrowaniu jednej, technicznej skrzynki e-mail obsługującej całość poczty przychodzącej i wychodzącej. Wraz z nową zmianą przeprowadzoną w Bitrix24, uzyskaliśmy możliwość integracji skrzynek dla każdego użytkownika. 

Kategorie: 

Pages