Do modułu CRM trafił nowy widżet, który za darmo można umieścić na swojej stronie internetowej. Bitrix ma w ten sposób ujednolicić kanały komunikacji z potencjalnymi klientami, odwiedzającymi nasz serwis internetowy, ponieważ w jednym miejscu oferuje prowadzenie czatu, możliwość wysłania formularza z zapytaniem, a także wykonania telefonu. Nasz pracownik odpisze na czacie i przyjmie zgłoszenie z formularza w swoim komunikatorze i w CRM.

Jakie przewagi oferuje nowy, ujednolicony kanał komunikacji systemu Bitriks?

  • Jeden widżet na stronę, oferujący jednocześnie: czat, formularz CRM, możliwość oddzwonienia na zgłoszenie klienta.
  • Możliwość spersonalizowania wyglądu widżetu i jego miejsca wyświetlania się na stronie.
  • To my decydujemy, których kanałów komunikacji chcemy używać. Można wybierać spośród dostępnych opcji.
  • Szybka metoda nawiązania kontaktu z firmą poprawia konwersję ruchu generowanego przez serwis internetowy.

Nowy widżet Bitriksa jest dostępny w każdym planie taryfowym, także i w tym darmowym. Zapłacimy jedynie za połączenia telefoniczne, które wykonamy z poziomu Bitiriksa do naszego klienta.

Jak ustawić Widżet?

Przejdź na stronę CRM -> WIĘCEJ -> WIDGET. Odnajdziesz tam jeden, wstępnie skonfigurowany widżet, który możesz edytować i dopasować do swoich potrzeb. Możesz także utworzyć nowy widżet od podstaw.

Po skonfigurowaniu widżetu skopiuj jego kod i wklej na swoją stronę przed znacznikiem zamykającym </body>.

Tagi: