Bitrix24 jako darmowa alternatywa dla Base CRM

Base CRM został założony w 2009 roku i oferuje chmurową wersję systemu CRM. Pomimo tego, że system ten prezentuje się naprawdę dobrze, bo posiada interesujący i dobrze rozwiązany interfejs użytkownika, jest wyceniany w dość agresywnych planach; wersja podstawowa, która nie posiada chociażby podstawowych narzędzi CRM, jak zarządzanie uprawnieniami użytkowników, repozytorium plików, automatyzacja zadań kosztuje $15 za użytkownika miesięcznie. Natomiast najwyższa taryfa Base CRM wchodzi na poziom aż $125 za użytkownika miesięcznie. Kolejnym argumentem przeciwko Base CRM jest brak planu darmowego, oferuje on jedynie 14 dniowy okres testowy, który w przypadku systemów CRM jest czasem zbyt krótkim. Base CRM nie posiada także wersji do instalacji serwerowej, co oznacza, że nie ma możliwości nabycia tego oprogramowania "na zawsze". Jeżeli poszukujesz alternatywnego programu CRM, który funkcjonuje zarówno jako wersja online (w chmurze), jak i w wersji serwerowej (Self-Hosted), a do tego posiada pełną funkcjonalność systemów CRM, koniecznie sprawdź CRM Bitrix24.

  Base CRM Bitrix24
Darmowy plan Nie (14-dniowy trial) Do 12 użytkowników za darmo
Wersja Cloud $15-$125/za użytkownika/mc $99/bez limitu użytkowników/mc
Wersja Self-Hosted - $3299 licencja serwerowa dożywotnia
Moduł CRM + +
Mobilny CRM + +
Raporty CRM + +
Email marketing + +
Telefonia/PBX + +
Zarządzanie dokumentami + +
Zarządzanie zadaniami + +
Automatyzacja procesów biznesowych (workflow) + +
Zarządzanie projektami - +
Oferty/faktury w CRM - +
Zarządzanie czasem pracy - +
Współdzielone kalendarze - +
Szkolenia elektroniczne - +
Portal partnerski - +
Email serwer w CRM - +
Portal korporacyjny Intranet - +
Grupowy czat - +
Video-konferencje - +
System HR - +
Dostęp do kodu źródłowego - +
API + +
Sklep z aplikacjami + +
     
     
BaseCRM plusy BaseCRM minusy Bitrix24 przewagi
Świetny design Drogi Darmowy CRM dla 12 użytkowników
Prosty w użyciu Brak darmowego planu Wbudowana funkcjonalność telefonii
Zastosowania dla dużych przedsiębiorstw Brak dostępu do kodu źródłowego Wyczerpujące funkcje zarządzania dokumentami
Wiele integracji Brak opcji zakupu wersji serwerowej Narzędzia współpracy zespołu handlowego
Windows Phone aplikacja   Opcja nabycia wersji serwerowej

Wszystkie zarejestrowane znaki handlowe, nazwy firm i marek użyte na tej stronie są wsłanością ich prawnych właścicieli. Dane do porównań zaczerpnięte są z dostępnych informacji umieszczonych na stronach internetowych i w materiałach marketingowych aktualnych we wrześniu 2014 roku. Prezentowane na tej stronie informacje mogą ulegać zmianom. Aby zgłosić nieaktualność danych i poprawki do treści tej strony prosimy o kontakt za pomocą formularza.

Kategorie: