Dotychczas funkcja integracji poczty polegała na zintegrowaniu jednej, technicznej skrzynki e-mail obsługującej całość poczty przychodzącej i wychodzącej. Wraz z nową zmianą przeprowadzoną w Bitrix24, uzyskaliśmy możliwość integracji skrzynek dla każdego użytkownika.
Bitrix24 CRM może teraz łączyć się bezpośrednio z folderami poczty przychodzącej i wychodzącej, aby wedle ustalonych reguł pobierać pocztę i automatycznie przypisywać wiadomości do odpowiednich obiektów bazy CRM (kontaktów, firm, leadów, deali, ofert…). Użytkownik Bitrixa może obsługiwać swoją pocztę posługując się wyłącznie klientem poczty (np. Outlookiem), a Bitrix24 zadba o to, żeby e-maile wysyłane i otrzymywane trafiały do historii interakcji powiązanej z odpowiednimi kontaktami w bazie CRM. Poczta przychodząca na konto użytkownika spod nierozpoznanych adresów e-mail (takich, których nie ma jeszcze w programie CRM), może automatycznie zakładać nowe Leady w bazie.
Aby połączyć swoje konto pocztowe z CRM przejdź do ustawień: My Workplace -> Webmail -> E-mail Services:
Opcja "Link to CRM" połączy Twoją pocztę z CRM.
Opcja "Fetch data for" pozwala ustawić okres czasu, za jaki poczta zostanie przechwycona przez CRM.
Jeżeli chcesz wyłączyć pewne adresy e-mail nadawców, od których maili nie chcesz procesować w CRMie (np. prywatne maile) masz możliwość dodania ich do listy wyjątków.
Po połączeniu konta pocztowego z CRM zobaczysz potwierdzenie w postaci zielonego symbolu statusu. Jeżeli poczty nie udało się zintegrować, status będzie miał kolor czerwony.
W ustawieniach poczty odnajdziesz także opcję "Processing folders", która umożliwia wybranie folderów, z których Bitrix24 CRM będzie pobierał nowe wiadomości. Analogicznie, możesz zadecydować, które foldery poczty wychodzącej CRM będzie procesował.
Kategorie: