Funkcje dla HR w Bitrix24

System zarządzania HR w Twojej organizacji może zostać wsparty rozwiązaniami dostępnymi w Bitrix24. Począwszy od kartoteki pracowników poprzez zautomatyzowane procesowanie wniosków aż po szczegółowe raporty wydajności poszczególnych pracowników, grup i działów - wszystko to dostępne jest w Bitrix24, wsparte funkcjami portalu społecznościowego, które przypadną do gustu wszystkim użytkownikom.

Ludzie wokół Ciebie

W Bitrix24 to ludzie są w centrum uwagi. Na liście pracowników łatwo odnajdziesz informacje kontaktowe, korzystając z wyszukiwarki i filtrów. Klikając na wynik wyszukiwania zostaniesz przekierowany do strony profilu pracownika, na której odnajdziesz upublicznione przez niego informacje, a opcje rozpoczęcia rozmowy lub czatu są dostępne jednym kliknięciem. Również w tym profilu możesz umieścić komentarze do blogu lub galerii zdjęć. Oprócz tego, że narzędzie to jest bardzo popularną i wygodną metodą docierania do informacji o pracowniku, daje ono również możliwość eksportu do arkusza Excel i synchronizacji listy kontaktowej z Outlookiem i CardDAV. Wszystkie kontakty zgromadzone w Bitrix24 możesz synchronizować również ze swoim iPhonem, iPadem czy też Androidem i mieć je aktualne zawsze przy sobie.

Struktura organizacji

Struktura organizacji przedstawia wizualnie jej hierarchię. Gdy szukasz osoby mogącej pomóc Ci w konkretnej sprawie, możesz posłużyć się strukturą firmy, aby we właściwym dziale odnaleźć właściwą osobę. Struktura zależności wynikająca ze schematu ma wpływ na wiele innych funkcji w Bitrix24, na przykład na to, do kogo wysyłane są raporty, kto deleguje i komu zadania. Szefowie działów mają wgląd we wszystkie zadania swoich pracowników.

Zaangażowanie pracowników

Każdy menadżer dąży do zwiększenia zaangażowania podległego mu zespołu. Bitrix24 dostarcza mechanizmów, które w tym pomagają. Począwszy od samoorganizacji zespołów w grupach roboczych do wyróżnień w formie odznaki czy pozytywnych komentarzy. Społecznościowa strona Bitrix24 zostanie doceniona przez pracownika z chwilą jego pierwszego zalogowania do systemu, ponieważ zobaczy on interfejs podobny do tych, do których zdążył się już przyzwyczaić, korzystając z Facebooka, LinkedIn i innych portali społecznościowych.

Zarządzanie czasem pracy

System zarządzania czasem pracy dostępny w Bitrix24 pomaga utrzymać dyscyplinę w realizacji zadań bez niepotrzebnej atmosfery napięcia. Logowanie się i wylogowywanie oraz przerwy w pracy są odnotowywane, a wygodne planowanie zajęć i raport dzienny pomagają utrzymać właściwą organizację zadań, także w kontekście ich priorytetów. Dane dostarczane w tym miejscu przez pracownika są zapisywane i stanowią bazę do generowanych następnie raportów.

Raport pracy

Jak często Twoi pracownicy przygotowują raporty? Możesz w prosty sposób wyznaczyć raportowanie dzienne, tygodniowe, czy miesięczne, a Bitrix24 wyśle przypomnienie pracownikowi o raporcie wraz z zawartością jego dziennego wykazu zadań. Tą metodą mogą być również przesyłane plany na kolejny okres raportowy. Raport pracownika jest oceniany przez zwierzchnika, który może dodać w nim własne komentarze. Wszystkie raporty pracowników, działów i całej firmy mogą być przeglądane, oceniane i stanowić podstawę do określenia efektywności organizacji.

System samoobsługi dla pracownika

Pracownicy korzystający z Bitrix24 samodzielnie zarządzają swoimi profilami, a dokumenty i formularze są dostępne dla nich w jednej lokalizacji, znosząc konieczność niepotrzebnych odwiedzin w działach HR i księgowości. Zarówno urlopy, jak i polecenia wyjazdu służbowego mogą być przetwarzane wewnątrz systemu Bitrix24. Możliwość konfigurowania schematów przepływu dokumentów oznacza, że wszelkie formularze będą podlegały konkretnej, wyznaczonej przez Ciebie procedurze. Eliminuje się niepotrzebną pracę papierkową, taką jak drukowanie dokumentów i wypełnianie w tej formie, przedkładanie ich do akceptacji, kontaktowanie się, aby potwierdzać statusy spraw - teraz wszystkie te procesy mogą odbywać się w Bitrix24 elektronicznie.

Prawa dostępu

Pracownicy widzą jedynie te informacje, do których otrzymali dostęp. Takie uprawnienia mogą być przyznawane działom, grupom roboczym, indywidualnym użytkownikom lub tym osobom, które zostały przypisane do zdefiniowanych wcześniej ról (jak np. moderatorzy, właściciele grup, obserwatorzy, inne osoby odpowiedzialne). Bitrix24 umożliwia ukrycie lub wyświetlanie określonych grup roboczych, dokumentów, kontaktów CRM i dosłownie każdego innego elementu w systemie. Prawa dostępu mają swoje przełożenie również na wyszukiwarkę Bitrix24 w taki sposób, że nieuprawniony do danej informacji użytkownik nie odnajdzie jej nawet na liście wyników wyszukiwania, ani też w sugestiach wpisywanych fraz.

Współpraca w ekstranecie

Bitrix24 wspiera współpracę nie tylko pomiędzy pracownikami tej samej organizacji, lecz również z użytkownikami zewnętrznymi: klientami, firmami partnerskimi, pracownikami kontraktowymi. Zaproszenie zewnętrznego użytkownika jest tak samo proste jak zaproszenie pracownika do grupy roboczej. Po dołączeniu takiego użytkownika będzie on wyświetlany na odrębnej liście, tak aby uwidocznić kto spoza organizacji ma dostęp do ekstranetu.