Dzwoń bezpośrednio z Bitrix24

Korzystając z wbudowanej w Bitrix24 telefonii możesz wykonywać połączenia do każdej sieci komórkowej lub stacjonarnej zarówno w kraju, jak i międzynarodowo. Nie potrzebujesz żadnego specjalistycznego sprzętu IP, wystarczy przeglądarka internetowa i stabilne łącze. Możesz także dzwonić bezpośrednio z poziomu CRM, a nawet nagrywać prowadzoną rozmowę, która automatycznie zostanie wówczas zapisana pod odpowiednim kontaktem.

Telefonowanie prosto i tanio

Funkcja telefonii wbudowana jest we wszystkie edycje Bitrix24. Nie ma potrzeby instalacji dodatkowego oprogramowania lub add-ons. Nie musisz kupować żadnego dedykowanego sprzętu do telefonowania, wystarczą zwykłe słuchawki z mikrofonem.

Konfiguracja numeru telefonu

Określ, jaki numer telefonu będzie widział Twój klient gdy będziesz do niego dzwonił z Bitrix24 Wprowadź wyświetlany numer telefonu w ustawieniach. Potwierdź numer otrzymanym kodem weryfikacyjnym. Jeżeli jest taka potrzeba, doładuj konto do wykonywania połączeń. Korzystając z tego konta zawsze będziesz mógł sprawdzić szczegółowe dane na temat liczby wykonanych połączeń, czasu ich trwania i kosztów.

Wynajmij numer telefonu

Możesz wynająć numer telefonu w innych krajach i regionach, możesz także stworzyć wewnętrzne numery dla Twoich pracowników oraz ustawić reguły kolejkowania połączeń przychodzących i przekazywania. Skorzystaj również z opcji nagrania tekstu powitania dla dzwoniącego oraz informacji dla pozostawiających wiadomość głosową. Każde przychodzące połączenie zostanie sprawdzone pod kątem danych istniejących w CRM i może zostać nagrane w razie potrzeby. Co ważne, przychodzące połączenia będą automatycznie przekierowywane do osoby odpowiedzialnej za opiekę nad danym klientem.

Telefonowanie do współpracowników

Możesz połączyć się w łatwy i szybki sposób ze swoimi kolegami nawet wówczas, gdy nie są dostępni online. Połączenie wykonywane przez przeglądarkę internetową lub aplikację dekstop może być automatycznie przekierowane na telefon komórkowy. Skrót do połączenia telefonicznego znajdziesz również w interfejsie komunikatora. Aby wykonać połączenie telefoniczne przejdź do profilu danej osoby lub odszukaj ją w kontaktach w komunikatorze i użyj wygodnych przycisków nawiązania połączenia. Możesz nawet zapisać przeprowadzoną rozmowę w historii komunikatora, a jeżeli korzystasz z połączenia w intranecie - jednocześnie dzielić ekran i prowadzić czat.

Telefonowanie do klientów z CRM

Wykonuj telefony do swoich klientów bezpośrednio z modułu CRM, a dane takie jak data, czas, a nawet nagranie z rozmowy zapiszą się automatycznie w karcie klienta. Widok listy kontaktów i firm zawiera ikonki telefonu, które w prosty sposób inicjują połączenie. Korzystając z aplikacji Bitrix24 na telefonie lub tablecie również możesz dzwonić poprzez moduł CRM, a także zaplanować kolejny kontakt, sfinalizować transakcję, czy też wysłać fakturę. W przypadku nagranych rozmów pliki audio zostają dołączone do CRM i mogą być następnie odtwarzane dla celów poprawy jakości obsługi lub treningowych.

Dzwonisz do kogo chcesz

Z chwilą, gdy zalogujesz się na koncie Bitrix24 możesz zadzwonić na każdy numer telefonu na świecie. Bez skomplikowanych ustawień, konfiguracji - po prostu otwórz Bitrix24 w przeglądarce lub aplikację desktop i wybierz numer. Nie potrzebujesz żadnych innych sprzętów do telefonii IP, a rozmawianie przez Bitrix24 jest bezpieczne, ponieważ cyfryzacja, przesyłanie danych i ochrona sygnału wchodzą w skład rozwiązania telefonii w Bitrix24.